I am bored

Jag har ganska tråkigt för tillfället.
Jag har så många saker som jag borde göra just nu,
men jag känner inte riktigt för det...
Jag borde t.ex. plugga, städa, tvätta, klä på mig och handla mat.

Jag har ingen lust!


Jag kom på att jag ville fotografera lite, men ingenting gick som jag ville
så jag gav upp...

Jag kom på att jag ville baka, men köket är stökigt och då är det inte roligt
så jag gav upp...

Jag kom på att jag ville rita lite, men inspirtionen fanns helt enkelt inte
så jag gav upp...

Den här dagen känns helt hopplös!


Dagens uttråkade emma...


...har ett leende på läpparna trots alla motgångar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig!! <3 Fin tröja :D:DD: jag har lika dan :D hihi

2009-04-22 @ 19:36:20
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Patrik Krook

skit snygg tröjja :D

2009-05-03 @ 11:25:41
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0