Pluggande i solen

Idag har jag suttit i solen och pluggat.
Det blev såklart lite prat om annat också.
Plugga hela dagen lång utan avbrott klarar ingen människa av. Ingen vettig i alla fall.
Jag mötte upp vackra Ellinor och sen stötte vi på grabbgänget,
och satte oss med dem och pluggade inför tentan. Det var roligt!
När killarna hade gått satt jag och Ellinor kvar och pratade
och njöt av det sköna vårvädret, dock med kliande ögon och rinnande näsor.
Men hellre det än snö och rusk!

Allt som allt en väldigt trevlig dag!

Nu ska jag ta och göra klart det sista plugget, sen ska jag sova tidigt ikväll,
så att jag kommer upp i morgon. Håll tummarna för att jag ska klara tentan i morgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! Det kommer nog gå galant :)

2009-04-29 @ 11:20:39
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Elli

Gulliga du=). Det gick ju bra det där, visst?! Nu är det bara en kurs kvar!!! Yeeeiy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0