Solstrålar, glitterskor och tussilago

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att jag inte har skrivit så mycket här på bloggen den senaste tiden.
Men nu ska det bli ändring på det!

Våren är äntligen här på riktigt!
Jag har sett tussilago!
Jag kan ha min vårjacka och glittriga skor!
Underbart!
Det gör ingenting att det är mycket i skolan och att det är sjukt mycket litteratur att läsa...
När solen skiner försvinner alla negativa tankar och jag är enbart GLAD!

Nu ska jag göra mig klar och åka till skolan och sätta mig i solskenet.






Kommentarer
Postat av: Anonym

va fina skor, vart har du köpt dem?:)

2009-04-02 @ 20:11:25
Postat av: emma

Skorna köpte jag i London för några år sedan.

2009-04-02 @ 20:41:38
URL: http://acrosstheuniverse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0