Min födelsedag

Här kommer lite bilder från min underbara födelsedag!


Mina morgonpaket från Mr.R


Vi åt jordgubbar


Födelsedagsbarnet


Min fina mamma


Min kära lilla pappa


Min vackra mormor


Allra käraste syster


Min kusin Lina


Min underbara moster


Min favorit-tjej Tilda


Nova var också med och firade


Mr.R lagar mat


Jag gör salladsdressing


Mums


Mat!


Vi äter den goda maten


Fina blommor


Jag fick många vackra buketter


Jag bakar muffins


Lina hjälpte till med bakandet


Min bak-låda


Mr.R spelade gitarr och Tilda sjöng


Mamma hade gjort en vacker tårta till Johannas
födelsedag. Den fick följa med till min också.



Choklad och hallon. Mums!


Kakfatet


Jag fick födelsedagspussar


Ett fin fint kort med cupcakes på


Jag fick den underbaraste resväska jag någonsin skådat


Mönstret på resväskan


Jag prövar min nya kameraväska. Jättefin!


Av mormor fick den vackraste muggen! Lilla My! Så undebar!


Baksidan

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad underbart med en baklåda! nu blev jag väldigt inspirerad!

2009-05-09 @ 14:55:35
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Vilka fina paket på den översta bilden. Hoppas att du fick en fin födelsedag. Grattis i efterskott!

2009-05-10 @ 13:54:37
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anonym



Nästa år måste jag vara med! Inte okej att missa fler av dina födelsedagar nu!! :D <3

2009-05-11 @ 22:04:01
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Emy

Åh vilka underbart söta paket på översta bilden! :)

Är det Leila's a piece of cake man ser lite i bakgrunden? :) Om inte, skaffa den, u're gonna love it :D

2009-05-12 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0