Det årliga tandläkarbesöket

Igår var jag hos tandläkaren. 
Det är något av det obehagligaste jag vet! Usch, och fy, vad jag ogillar det! 
Tandläkaren är snäll och trevlig, men det han gör med mina tänder är mindre trevligt! 
Jag har ont i magen i ett halvår innan jag ska dit! (Kanske lite överdrivet, men inte mycket) 
Jag hade i alla fall inga hål som behöver lagas. Han sa att jag hade en början till ett litet hål, men om jag använde mycket tandtråd, och åt mindre godis, skulle det försvinna... Det är bara att börja dra med den där tråden, mellan tänderna varje dag morgon och kväll. Jag ska även försöka äta lite mindre godis....

Jag och mina gaddar

Nu ska jag och Mr.R städa lite innan vi går och lägger oss. På fredag får jag äntligen julpynta, och då ska lägenheten vara i toppskick! Då gäller det att städa på kvällarna när man kommer hem. Jag om hem för 5 minuter sedan. Alltså kvart över tio. Usch och fy vad det är sent! Men tycker man om att vara i gymnastikhallen, så gör man. 

Natti, natti! Sussa sött, busiga troll... 

Vinterland


Nu är det vinter på riktigt! Det låter mysigt under fötterna när man är ute och går... Det där knarrande ljudet är så fint.

Igår var det LG Winter Jam. Jag åkte dit efter jobbet. Då var det vinter på riktigt! En stor backe och snö på marken. Massor av skid- och snowboardåkare och kalla fingrar och tår.
Min syster tog jättefina bilder! Hon är så duktig! De finns att se på LG Winter Jams hemsida!

När jag hade blivit så kall, så att jag inte kunde känna mina tår längre åkte jag hem till min moster.
Jag hade tur, för lilla Tilda var fortfarande vaken när jag kom. Hon är så söt och duktig. Hon läste en hel bok för mig. Det är helt otroligt att hon har memorerat hela boken! Det var det sötaste jag sett på länge!
Sen skulle hon sova, och jag låg och strök henne på ryggen och sjöng en sång om humlor. Det var dagens höjdpunkt!

Jag hoppas verkligen att den här snön kommer att ligga kvar. Jag vill helst att det ska komma mer, men det är helt okej om det bara är ett litet täcke av snö. Världen är mycket vackrare så. Det är även mycket finare att klä sig i kappor, halsdukar och mössor om det är snö ute.
Igår kändes det som om jag var med i en julsaga när jag gick till tåget. Det var så fint!









Det var lite kallt när det blåste snö i ansiktet på mig





Syrran är min bästis!

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag har varit lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men det har varit lite mycket den här veckan, så jag har inte haft tid. 

Just nu sitter jag och väntar på att allra käraste syster ska komma hem hit till mig. 
Det ska bli myskväll!
Mr.R jobbar säker sent idag, eftersom WinterJam, som han jobbar med nu under sin praktik, går av stapeln i morgon. 
Syster ska dit i morgon och fotografera hela dagen lång, så därför sover hon hos oss och åker med Richard dit.

Jag ska jobba i morgon, i bokhandeln. Ingen rast och ingen ro. Nej, det ska bli trevligt! Det var några veckor sen jag jobbade sist. Hoppas bara att det kommer lite folk, det är ju lite trist att stå där själv hela dagen.
Efter jobbet ska jag, Caroline och hennes syster Chatrin åka in till WinterJam, och titta på all show som det kommer att vara där. Det kommer nog att vara kallt, men det är bara att ta på sig lager på lager med kläder!

Nu ska plocka undan lite här hemma tills syster kommer... 
Jag vill att hon kommer NU! 

Jag har lite tråkigt...

Jag bjuder på lite bilder på oss systrar från en tid, då vi var små och busiga människor. 
Fast det är vi kanske fortfarande? 


Vi tyckte om att gunga tillsammans. Min syster och jag.


Mys-pys på morgonen


Här är vi små och söta påsk-käringar i Nordanede


Jag med min första Kanin. Det var då syster och jag fyllde 8 och 10.


Syrran är min bästis!



Burr!

Jag ska gå och lägga mig alldeles strax... Det här är alldeles för sent för lilla mig, tider som dessa.

Idag när jag kom hem så frös jag som en liten nakenråtta i en glasstrut. Jag skakade tänder och det var inga filtar som hjälpte och inte ens varm choklad kunde få mina tänder att sluta hacka. 
Det enda att göra i en situation som denna är att tappa upp ett varmt och skönt bad. Det var precis det jag gjorde! 
Jätteskönt var det! Efter badet var jag mig själv igen!

Efter badet så tog jag fram mina ritblock och pennor och började rita. Det var trevligt. Jag har i stort sett ritat fram till nu. Det var härligt att få lite tid till det för en gångs skull. 

Richard kom precis hem... för bara några minuter sedan. Det betyder att jag har varit helt ensam hemma hela eftermiddagen och kvällen (Nej, Nova har gjort mig sällskap). 

Nu ska jag gå och pussa lite på min prins! Hinner ju inte träffa honom så mycket nu för tiden. 
Min favoritstund på hela dagen är när vi ska sova. Då håller han om mig hela natten. Jag sover som en prinsessa.


Midsommar 2008


Trött, så trött... Men mysigt, så mysigt!

Idag var det min första dag på skolan. Det var roligt att vara tillbaka! Det ska bli så roligt att vara i skolan under december, med allt julmys och lucia och allt annat som hör till. Jag stormtrivs! 

Det värsta är, att nu i början blir jag så trött! Jag kliver upp mycket tidigare än jag brukar, och jag är bland barn hela dagarna (Ljudnivån är helt annan här, än på Lärarhögskolan).

När jag kom hem la jag mig i soffan och läste ut min bok. Sen somnade jag. Det var mysigt att ligga och sova någon timme på soffan... Sen kom Mr. R hem vid nio och då hade jag dukat upp med Te och skorpor. Jag drack ett väldigt spännande kanel-te! Jag längtade till julen när jag drack det. 

Nu ska vi läsa lite Harry Potter, sen är det sova som gäller. Upp tidigt i morgon för en ny dag!


Min te-mugg


Det spännande kanel-teet

Första dagen i skolan...

Idag börjar min praktik. För er som inte vet det, så pluggar jag till lärare. Så den här perioden gör jag min praktik i en skola här i Järfälla i en klass 3:a. Det ska bli riktigt spännande! Jag hoppas att barnen kommer ihåg mig sen sist. Det är ju inte så längesen jag var där... Nu måste jag springa till tåget! 

Ha en trevlig dag! Det ska i alla fall jag ha! 


Bild från i somras...

Sweet dreams

Nu har jag och Mr. R nyss ätit middag. Det blev fylld pasta, med en korv- och paprikagryta till. Det var gott!
Nu ska vi gå och sova... I morgon börjar min praktik! Det ska bli så spännande! Jag ser verkligen fram emot det!
Men om jag ska orka, så är det dags att börja lägga sig i tid, och inte vara uppe halva natten. Så nu är det läggdags!
Men jag kan inte gå och lägga mig i sängen än, för Mr. R håller på att bädda. Nya rena sängkläder med små hjärtan på. 
Det ska vara söta sängkläder, så blir drömmarna likaså! 

Jag underhåller mig med att lägga upp lite fina bilder som jag har tagit på några av mina favoritsaker så länge...

Sweet Dreams


Har ni läst "Vem ska trösta knyttet?" Om inte. Gör det! Den är fin!


En liten bil, som har följt med från Mr. R's hus...


Min otroligt fina telefon som jag har fått av Mr. R


Den fina kameran, som vi fått av Mormor. Den var hennes och morfars.


Våran fina köksklocka, och en liten bit av den underbara tapeten.

Lite pyssel-tips en snöig söndag som denna

Jag har kommit på att det är ganska gulligt med små blommor. Och den här blomman behöver inte mycket vatten alls, så den är ganska lätt att sköta. Den kallas våreld eller höstglöd, beroende på vilken årstid det är. Den har säkert fler namn än så. 
Kärt barn har många namn.

Pyssel-tipset är att plantera dem i konservburkar. Det blir en vacker återvinning. Du kanske har ätit lite fruktcocktail eller vita bönor i tomatsås. Istället för att kasta burken, diskar du den och pillar bort etiketten. Sätter ner blomman och Ta-Da! Så här till jul är det fint med den röda blomman, och det blir ännu finare om du knyter en fin rosett, med ett vackert band runt burken. 
Ett väldigt lätt pyssel, som blir otroligt gulligt i fönstret, eller var den nu ska stå. 
Du kanske till och med sparar några slantar på att inte köpa en liten kruka.

En blomma i en konservburk...


Det snöar lite grann...

Jag är otroligt lycklig! 
Jag sitter och tittar ut genom fönstret, och det snöar! Det är lite tråkigt att den inte landar. Nu måste det bli lite kallare så att gatorna kan bli vita och världen blir vacker igen!

Jag och Mr.R sitter och kollar på Den magiska leksaksaffären. Den är så vacker och söt. Jag vill vara i den! Det är mitt filmtips idag!

Senare ska jag åka till träningen. Träning inför julshowen! Det blir roligt! 

Här är lite gymnastikbilder som min allra käraste syster har tagit på mig.

















Ett äventyr med dig!

Idag har jag och Mr. R varit ute på olika äventyr. 

Vi började med att ta en lång sov morgon. Längre än vi hade tänkt oss. (Det blir så ibland)

Med tanke på att vi somnade vid den här tiden i morse, är sovmorgon OK

Sen åt vi frukost och gjorde vi oss fina! 

Jag såg ut såhär:






Sedan bar det iväg till bussen... 
Nej! Stopp! Nu håller jag på att springa i förväg! Innan vi for iväg tog vi ett före-kort på Richard! 

Det såg ut såhär:

Stort och lockigt hår (som snart ska bort)

Det första stoppet var i en hårsalong i jakobsberg. Richard hade nämligen bestämt sig för att lockarna skulle bort!
Resultatet blev otroligt bra! Han är så stilig, så jag blir svag i knäna!

Såhär blev det:

Min! Bara MIN!

Efter frisören var vi ute på ett hemligt äventyr, som jag så klart inte kan berätta om eftersom det är hemligt! 

Sen åkte vi in till Stockholm, och gick på bio. Vi såg den nya Bond-filmen. Först köpte vi så klart en massa godis (Man kan inte se bio utan godis) Jag tyckte att filmen var ganska tråkig, men Richard tyckte att den var helt okej!

Nu är vi hemma igen, och tänkte att vi skulle äta upp godiset och titta på Mamma Mia! Jag har ju redan sett den, men Mr.R måste ju se den tycker jag (så jag ska tvinga honom!)

Sweet Dreams! Hoppas att ni också har haft en underbar dag! 


God Natt alla söta!

Dripp... dropp...

Just nu sitter jag och lyssnar på regnet när det slår emot rutan... Det låter väldigt mysigt! Det är inte alltid tråkigt med regn. 
I alla fall inte när man sitter inne, med en mysig filt och en kopp varm choklad. 

Idag skulle vi ju få tillbaka våra tentor. Alla fick tillbaka sina tentor. Utom jag
Jag kan ju inte göra annat än att le. 
Jag har varit så nervig över tentan, och ska äntligen få tillbaka den, och så får alla, utom jag. Typiskt. Men, snäll som min lärare är berättade hon mitt betyg, så jag slipper undra hela helgen... Och jag har klarat den. Jag fick till och med ett bra betyg! Jag är superglad! Nu kan jag äntligen pusta ut, och glömma tentan... (Nu är det bara en miljon andra saker som ska göras...)


Ibland känner man sig väldigt liten, fastän man är ganska så stor...

Kanske, kanske inte...

I morse såg jag ett mail från min lärare, där det stod att tentorna inte hade blivit skickade... Vi ska få dem i morgon på lektionen istället.
Men, det stod också i mailet, att om man var underkänd, så skulle hon skicka ett mail om det och hade man inte fått något extra mail, så hade man klarat tentan! 
Jag har inte fått något extra mail, men jag vågar ändå inte ta ut någonting i förskott. Jag menar, tänk om mitt mail har kommit bort eller nått. Jag kommer inte bli glad, förrän jag ser tentan med mina egna ögon i morgon. 

Jag kan däremot inte låta bli att le lite... Det kan ju faktiskt vara så att jag har klarat den! 

Nu ska jag fortsätta städa... Sen ska jag åka till gymnastikhallen, snart är det julshow, och det är mycket som ska övas in! Det kommer att bli så roligt!

Det är synd bara att jag har ont i huvudet idag... Förmodligen p g a all stress inför tentan. I morgon kan all spänning släppa, när jag säkert vet, hur det gick!


Min Misse (symboliserar min huvudvärk)

Det enda jag vill höra är smällen i brevlådan

Jag blir tokig! Tentan kommer ju aldrig! Posten har kommit i två omgångar, och min tenta var inte med i någon av dem! 
Jag slår vad om att den kommer i morgon bara för det! En natt till utan sömn...

Trött, nervös och mätt!

Idag försov jag mig (det känns som om det börjar bli en vana). Jag hade 4 minuter på mig innan bussen gick, så jag slet på mig en tröja och ett par jeans och sprang! Jag hann, som tur var. Det är så himla trist att komma in sent efter alla andra... 
Det värsta är bara att man känner sig som en slusk! Jag hatar de morgnar då jag inte hinner duscha, och sminka mig. Fy, hela dagen är ju nästan förstörd då. Tur att jag bara hade halv dag, slutade vid lunch, och åkte hem och pluggade. 

I morgon kommer nog min tenta dimpa ner i brevlådan. Vår lärare sa att hon skulle posta dem i går kväll. Jag är lite nervös! Jag kommer säkert få komplettering. 
Jag kom ju sent, och kände mig inte riktigt i form när jag skrev. Det kommer i alla fall inte bli ett bra betyg...  Det är bara att vänta och se! Jag kommer ju knappt kunna sova i natt...

Mr.R gjorde amerikanska pannkakor till mig idag. Mums! Vi sitter och kollar på Lost in translation just nu. Har sett halva, och ska se andra halvan, så fort jag skrivit klart! Vilket är ungefär nu!

Goodnight, sweet dreams and dont forget to brush your teeth


Richard har fotat

Ny jacka!

Jag hittade en ny och fin jacka, på Intersport! Billig var den också! Bara 500 kronor! Jag som trodde att det skulle bli väldans dyrt! Nu kan jag vara praktiskt klädd när jag har praktik!
Jackan är röd och fin. Den är bra också, eftersom den går ner över rumpan och täcker den. Då kan jag sitta ner utan att frysa ihjäl!
Jag hittade nya skor också, när jag var i Kista igår med mormor och mamma. Det är "Leka-i-snön-skor".
De är vita och praktiska! Det är det som är det viktiga i det här sammanhanget!

Jag var ju i Kista igår och såg på bio med min kära mor och mormor. Det var mysigt!
Mamma Mia var jättebra! Det är en riktig "feel-good-film"!

På kvällen var jag och Mr.R hemma hos Elin och Dennis och spelade spel. Christoffer var också med! Det var roligt!
Gud, så vi skrattade! Jag tror att jag fick några extra magmuskler i går kväll! Vi kom hem klockan 6 i morse, så det blev en lång och skrattfylld natt! Trevligt, trevligt! Det var synd att jag glömde ta kort på våra fina teckningar som vi ritade när vi spelade picturenary. De var vissa som blev riktigt roliga!

Idag är det Fars-dag! Jag har varit och firat min pappa. Jag och min syster gav honom lite choklad, trisslotter och en tall! (Det är en "rädda-skogen-grej". Gå in på www.ettklickforskogen.se. Klicka varje dag, och rädda svensk gammelskog!)

Nu ska jag och Mr. R ta ett varmt bad och se på film. Skönt såhär en höstkväll (eller är det vinter?)


Det är Mr.R som har fotat och fixat och trixat med bilden. Han är så duktig!

Min nya jacka. Den är röd och vacker. Med lite fluff på luvan...



Lite för lång sovmorgon som vanligt!

Oj, oj, oj! Nu har jag precis vaknat. Det blev lite för lång sovmorgon idag, som vanligt! Jag hade ju tänkt att jag skulle gå upp i tid, och hinna städa lite och kanske rita och måla... Jag kanske hinner det nu också (om jag sätter fart!)

Idag ska jag ju tillbaka till min gamla skola och se på modevisning. Det ska bli mycket spännande att se vad min allra käraste syster ska ha på sig för kläder. Hon är så hemlig med det, så jag har ingen aning. 

Jag ska åka dit tillsammans med min kära mor, och vi ska åka förbi Stadium och Intersport först, för jag behöver en varm jacka och skor innan praktiken. Bra att ha mamma med sig, annars kommer jag välja någonting som inte är praktiskt utan enbart snyggt. 
Jag tycker att det är så jobbigt att välja den typen av kläder, för dem passar inte till mig. 
Jag har ju nästan jämt klänning och jag har inte så värst sportig stil, så det passar sig inte så bra ihop. 
Men jag har praktik halva november och hela december. Det är väldigt kallt att vara ute på rastvakt måst jag säga, och när man gör utflykter till parken och sådana saker. Då räcker det inte med mina fina kappor. (Som passar jättebra för vintern, men kanske inte när man är i skolan) 
Jag tycker ju om att leka med barnen ute på rasten också, och jag vill inte att kappan ska bli smutsig eller förstörd! Som ni säkert hör, behöver jag lite mer praktiska kläder som passar mitt val av jobb lite bättre än de jag har... Typiskt, jag som älskar mina gamla klänningar och kappan jag har fått av mormors syster. Hon hade den på 60-talet. Den är helt underbar! Men det finns andra tillfällen att ha den!
Men, men... Jag vill i alla fall inte frysa ihjäl, så jacka och ett par bra skor behövs!

Nu ska jag nog ta mig upp och göra lite frukost. Magen kurrar väldigt högt just nu!


Richard har fotat.

Housewife

Nu är jag hemma från träningen... 
Mr.R sitter i soffan och jobbar. Stackarn får aldrig vila. Jag tänkte att jag skulle laga lite middag till honom, han kom precis hem precis som jag. Jag är ju ledig i morgon, så jag kan vila mig då. 
Nu ska jag vara en liten husfru! Jag undrar vad jag ska laga för mat? Någonting som går snabbt!

Jag längtar till pepparkaksbaket som vi ska ha dagen innan 1:a advent! Det ska bli mysigt. Då ska jag ha pepparkakorna i min fina pepparkasburk! (Jag har verkligen hakat upp mig på julen idag!)


Pepparkaksburken

Julen kommer inte fort nog!

Nu har jag precis kommit hem från skolan... Jag ligger och läser idag också. Men snart ska jag plugga lite hade jag tänkt. Sen ska jag till gymnastikhallen ikväll igen. 
Jag har träningsvärk i magen från igår. Körde lite styrka med pilatesbollen i går. Nu gör det ont när jag skrattar! 

Mr.R har så mycket att göra nu på sitt jobb, och jag har mycket med skolan. Det är så tråkigt, för det känns som om vi knappt ses, fast vi bor i samma lilla låda. 
Jag längtar till julen, då vi får några lediga dagar tillsammans. Åh, vad mysigt det ska bli! Julen är alltid så härlig! December är min favoritmånad. Hela december är det härligt att leva! Då finns det julkalendrar, pepparkakor och tomtar i världen igen! Underbart!

Den här helgen ska bli väldigt trevlig! I morgon är jag ledig. På kvällen ska jag åka till min gamla gymnasieskola i Uppsala (Min syster går där nu) för det är modevisning och min allra käraste syster ska vara modell. Det ska bli så roligt! Det ska bli roligt att träffa mina gamla lärare också!
På lördag ska jag nog gå på bio med Mamma, Mormor och Syster(?). Vi ska se Mamma Mia! Jag hoppas att den är bra! Det ska bli jättamysigt! På kvällen ska jag och Mr.R gå över till Elin och Dennis och ha spelkväll. TP och picturenary (stavas det så?) och massa andra spel. Det blir roligt! Det ser jag fram emot!
På söndag är det gymnastikhallen som gäller som vanligt (efter en lång sovmorgon)

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, innan jag måste gå till tåget...


Mina ryska docka

Upp och hoppa!

Idag slutade jag vid lunch. Det var skönt. Jag åkte hem och la mig i sängen och läste. 
Det är så himla mysigt att sjunka ner bland mjuka kuddar och täcken med en bra bok. Det är bland det bästa jag vet. 

Snart ska jag åka till gymnastikhallen. Jag tror att jag kanske ska orka köra lite styrka idag. Det känns som om det skulle behövas... Jag börjar känna mig ur form. Det är nog dags att börja äta lite nyttigare och börja träna nu. Det är ju snart jul (och då kan man inte vara nyttig) så det är lika bra att sätta igång!

Nej, nu får jag sätta fart och göra mig klar. Mamma kommer snart och hämtar mig...


Synd att sommaren är över. Träning på studsmattan är roligare än styrka...

Plugg, tvätt och kurrande mage...

Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag har pluggat som en tok, tvättat kläder och pluggat lite till...
Nu är jag snart klar med min text! Det känns så skönt! 

Mr.R är på väg hem, och när han kommer ska vi laga middag och se på Grease2. Jag har aldrig sett den, så det ska bli kul!

Jag är väldigt hungrig. Det kurrar i magen. Jag är sugen på köttbullarna, som smakade vitlök och timjan, som jag gjorde för några veckor sen. Det var mumsigt! Får väl se vad det blir till middag idag?

Jag lägger upp bilder på hur det såg ut när jag gjorde köttbullarna. Det är Richard som har fotat.


Rulla rulla liten bulla...


Fin form eller hur?!


I med lite vitlök i såsen


Voila!



Cupcakes!

Idag har Sweet Caroline hälsat på hos mig! Det var väldigt mysigt! Vi bakade söta små cupcakes! Det var ett riktigt muffinskalas! Det var så rolig att träffa henne! Det är tråkigt att bo långt ifrån varandra...

Jag hinner inte skriva så mycket just nu. Jag måste plugga. Jag lägger i alla fall upp bilder på de vackra bakverken.


Färdiggräddade men långt ifrån klara...


De såg så tråkiga ut...


Så vi använde oss av de här...


Cream cheese frosting i olika färger...


Söta små hjärtan


Kalasbra blev det! 


Underbart!


Söta små cupcakes!


Både gröna och röda formar. Färg är underbart!


Vackert! (och smaskigt)


Caroline posar med våra underverk


Vi hade passande servetter också


Ett mysigt kalas för två!

Tack gumman, för en jättemysig dag! Jag tycker så mycket om dig!

Glasögon-orm!

Jag har nya glasögon och jag tycker att de är tjusiga!




En riktigt mysig helg!

Den här helgen har varit väldigt trevlig, men nu är jag så trött, så trött...
I fredags var ju Elin och Dennis här, och såg skräckfilmer med oss. Det var en riktigt mysig kväll, och sent blev det, som alltid när vi träffas :)

I går var vi hemma hos mormor. Jag, Richard, mamma, pappa, Johanna, Ken, Helen, Carl och Tilda. Det var mysigt! Det kändes som om det var längesen vi träffades allihop. Tilda var lika söt som alltid och charmade alla! Hon har blivit stora tjejen nu, busungen! 

Vi åkte till morfars grav när det hade blivit mörkt och tände ljus. Det är så vackert på kyrkogården på alla helgona! Det är som ett hav av ljus! 


Så vackert...


Jag vid kyrkogården...


Richard hade med sin gitarr till mormor och satt och spelade för oss. Det var jättemysigt! Han är så underbar! Jag är världens lyckligaste som har honom! 


Den underbaraste av dem alla!

Jag följde med mamma och pappa hem och sov i Bålsta, för idag har jag varit i Katrineholm och tävlat med gymnastiken igen! Det gick väldigt bra! Tjejerna var så duktiga! Tyvärr blev det ingen medalj den här gången, men jag hoppas att alla är riktigt nöjda med sina insatser! Jag är i alla fall väldigt nöjd med dagen! 

Just nu sitter jag i soffan och håller på att somna igen... Jag kom hem vid fyra, och somnade nästan på en gång, sen väckte Richard mig vid sju och vi åt middag, men nu vill jag sova igen... Jag har lite dåligt samvete också, eftersom jag borde plugga... men jag känner verkligen inte för det. Efter tentan så har jag ingen ork... Jag orkar inte skriva texter och läsa massa böcker. Jag längtar till praktiken nu! Det är bara två veckor kvar, så jag antar att jag kan stå ut...

I morgon kommer Caroline och hälsar på mig! Det ska bli jätteroligt! Det är så länge sen, vi gjorde någonting bara hon och jag! Och i morgon kommer vi ha nästan hela dagen tillsammans! Mysigt! Vi sak baka muffins och bara mysa! Jag längtar jättemycket! I morgon kommer vara en bra dag! Det känner jag på mig!


Halloween

Nu har Elin och Dennis gått hem till sig... Jag är väldigt trött just nu, och vi ska gå och lägga oss, men jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på hur pyntet blev. Vi fotade aldrig nått under kvällen, så ni får bara se hur det såg ut innan de kom.

Vi såg två filmer. "The orphanage" och "All the boys love Mandy Lane". Jag tyckte att den första var väldigt bra, men den andra var inge vidare... 

Men nu ska jag sova... Jag är så otroligt trött. Och i morgon ska jag träffa familjen och åka hem till mormor. Det var ett tag sen jag träffade henne nu. Jag saknar henne, så det ska bli roligt att ses!

Jag avslutar med att lägga upp bilderna...


God natt alla små monster. Hoppas det inte blir alltför läskiga drömmar...


Jag och kaninen sitter och tar det lugnt innan gästerna kommer...


Det lilla bordet med prylar...


Tv:n, bokhyllor, spindelväv och ugglor...


Pumpaljus och godisskål...


Imse, vimse, spindel...


En sista bild på spökkaninen...

RSS 2.0