Märkligt!

Är det bara på min dator, eller är mitt "Good Morning..." inlägg i ett annat typsnitt? Mycket märkligt, vet inte hur det hände.. Men jag är ju inte så bra på datorer, så jag kan ha knasat till det... Vi får väl se vad som händer (och fötter)...

Good Morning, Sunshine!

  

Det här med att blogga tar tid att vänja sig med antar jag. Det gäller att hitta tider till att hinna med att uppdatera vad som hänt. Så vad är det som har hänt sen sist?  

 I Torsdags var jag ledig. Då låg jag i soffan och tittade på Borta med vinden. Den är så vacker! Det är en film man måste se!

 I lördags var jag i stan med Richard. Vi skulle shoppa kläder åt honom, men det blev lite till mig också :) Bland annat en jättefin klänning från Beyond Retro. En av de underbaraste butikerna jag vet! 

Och så hittade jag äntligen Jelly Beans här i Sverige. På Stokhome. Då blev jag överlycklig! Det är ett så spännande godis! Och gott! Speciellt de som har smaken Buttered Popcorn. Mycket märkligt! 

Och på samma butik hittade jag supersöta ap-huvuden som man kan sätta på nycklarna.. Det ser så otroligt sött ut! :) Det är de små vardags-sakerna som gör en glad. Jag kan ju inte låta bli att le när jag tar upp nycklarna ur väskan och ska låsa dörren! 

 Jag hittade även en jättefin liten muffinsburk i porslin på Village. Den köpte Richard åt mig :) Och supersöta plåster med små bambi på! Nu vill jag ha ett litet skrubbsår på knät, så att jag kan få använda dom!

 När vi kom hem från stan, la vi oss i soffan med en godisskål och såg på Some like it hot med Marilyn Monroe. Den är rolig! :)

 I söndags fikade jag med kusin LIna på förmiddagen, och sen var det träning hela kvällen. När jag kom hem var jag så trött, så jag somnade i soffan när jag och Richard såg på Bilar... 

 Ja, det var väl det som har hänt sen sist. Snart ska jag åka till skolan... Men innan jag gör det tänkte jag försöka lägga in lite bilder från helgen.

 God morgon alla mysiga små troll!

 

 Min fina lilla burk!

 

Jelly Beans

 

Mina fina plåster med bambi på.

 

Mina fina ap-huvuden :)

 

Fina klänning, från Beyond Retro.

Ja, här har vi då lite bilder på det jag köpte (eller fick) i helgen. 

Jag älskar verkligen klänningen! Jag ska lägga upp en bättre bild på den så småning om. 

Nu tog jag bara ett snabbt kort så att ni kan få se! :)


RSS 2.0