En ny början för Fru Silver

Nu har jag bytt blogg till Fru Silver. Fortsätt gärna läsa där!


Vi ska sälja vår lägenhet

Vi ska sälja vår fina 1:a! Jag måste säga att jag kommer sakna den enormt mycket!
Men vi har precis köpt en 3:a som passar oss perfekt! I samma hus som mormor och allt!

Vår 1:a ligger uppe på hemnet i alla fall och ni kan titta på den här.








Sommaren är kort...

Snart är hösten här och sommarens soliga dagar i parken får vänta till nästa år...

 







Dagens Outfit och lägenhetsvisning

Idag har jag och Mr.R varit och tittat på en lägenhet. Det är en 3:a.
Ljus och fin och alldeles perfekt! Vi vill verkligen ha den!
Jag vill bo där!
Håll tummarna för att vi ska få den!

Såhär såg vi ut idag när vi väntade på bussen:




Höstfin!

Jag har gjort mig av med mitt slitna hår äntligen!
Nu har jag gjort mig höstfin! Vad tycks?


Jag ser lite kaxig ut, men bortse från det...

Home sweet home

Nu är vi hemma från vår honeymoon!
Vi hade det underbart!
Det var solsken varjedag och vi badade och solade och pussades.
Vi hade det väldigt bra!
Men jag måste säga att jag har längtat efter att få komma tillbaka till vardagen.

Jag tycker om alla mina/våra vardagsrutiner:

Jag har längtat efter att få blogga som vanligt, och framför allt, att hinna med det...
Jag har längtat efter att få laga mat tillsammans i vårt fina kök...
Jag har längtat efter att få sova i våran härliga säng...
Jag har längtat efter att stöka ner och sedan städa...
Jag har längtat efter att gå hand i hand till affären och handla mat...
Jag har längtat efter att få sitta hemma i soffan och mysa när det regnar...
Jag har längtat efter gymnastiken...
Jag har längtat efter skolan...


Men som sagt resan var helt underbar, och här kommer lite bilder:









































Boktips

Det här är en av de finaste böckerna jag har läst!
Den är vacker och jag blir så glad av att läsa den!
Världen runt om kring, känns vackrare när man läser den här boken.

Tillsammans är man mindre ensam- Anna Gavalda


RSS 2.0