Dagen efter...

...midsommar tittade vi på brännbollsturneringen som de anordnar i byn varje år.


Det regnade...


Vi lekte med ballonger...


Åt godis...


Vi busade...


Det var en mysig dag!

Midsommar

Vi hade en helt underbar midsommar! Jag ville inte åka hem!
Det var härligt att komma upp till Nordanede igen!
Det är så vackert där på sommaren!

Här kommer vår midsommar i bilder:


Världens vackraste tjej!


Vi plockade blommor


Det ser ut som om min syster äter dem


Lill-tjejen har två buketter


Jag posar med en bukett hundkex


Vi band kransar


Min syster är knäpp men underbar!


En Emma klädd i blomster


Mr.R posar som Jesus


Jag fånar mig med björkriset


Dans kring midsommarstången vi gjort


Åh så gör flickorna...Så får vi lov? Att sjunga flickornas visa?


Min fina gummistövel


Snyggaste pojken i stan!


Min mormor bakar jordgubbstårta


Pappa, mamma och jag tar för oss av tårtan


Tilda är så söt!


Åh! Det pirrar i magen när jag ser honom!


Mina pärlor


Dagen avslutades med en godnattsaga

Nu reser vi bort över helgen...

... för att fira midsommar i Nordanede.
Det kommer att bli mycket bröllopsplanering.
Nu är det bara en månad kvar!
Idag, om en månad är det min bröllopsdag!
Jippi! Det pirrar verkligen i magen när jag tänker på det!


Glad midsommar alla fina människor!


Bilden är från midsommar förra året. Jag bjuder på den!


Johannas student!

Min allra käraste syster tog studenten i fredags! Det är snart en vecka sedan.
Hon var så vacker! Jag tycker så förfärligt mycket om henne!
Här kommer lite bilder från den trevliga dagen!


Visst är hon fin?!


Hon är längre än mig, jag vet! Ja, hon är min lillasyster!


Här är hon lycklig!


Mr.Rs lillasyster Claire kom förbi och sa hej innan balen


Kortet jag ritade till allra käraste syster


Hennes present från mig och Mr.R. Pengar till hörlurar. iPoden fick hon i födelsedgaspresent.


Jag tokar mig som vanligt!

Klagobrev!

Jag har sommarlov! Det känns inte alls! Jag känner mig mer stressad än jag gjort på hela våren! 
Jag hade sett fram emot att designa om min blogg. 
Jag hade sett fram emot att skriva ofta och hinna fotografera mycket 
och pyssla och visa er här på bloggen. Jag hade sett fram emot att vara ute i det vackra vädret!
Jag vet bara inte när jag ska ha tid till att göra alla dessa saker. 

Jag jobbar, har olika möten och jag vet inte vad! Och för att inte tala om all stress inför bröllopet!
Jag är aldrig hemma! 
Förhoppningsvis kommer det att kännas bättre nästa vecka... Om jag har tur...
Jag hade ju tänkt ta det lite lugnt nu innan bröllopet. 
Men jag antar att det bara var en önskedröm. Det hör nog inte till...

Sådär! Nu har jag klagat lite! 
Från och med nu ska det bara vara positiva tankar som ska snurra genom mitt huvud!


Det är tur att jag har mitt vackra paraply!

När jag känner mig nere...

... tar jag på mig mina fina skor!


Boktips

Det här är en ganska mysig bok.
Jag skrattade mycket när jag läste den!

Mrs Zjivago och hennes hemliga liv- Olivia Lichtenstein


RSS 2.0