Stressad liten emma...

Usch och fy! Nu är det länge sen jag skrev. Jag har verkligen inte haft en ledig stund. Trist, men sant. Jag har lite bilder från första advent, men det kommer i morgon!

Jag och Mr. R har gjort presentkalender till varandra i år igen! Det är så mysigt! 


Det är Mr. R som har sytt den


Hittills har jag fått:


1. En brosch i filt, som har formen av en flugsvamp (Underbar!)


2. Små och söta pepparkaksformar


3. En underbar lapp-gömma, som ledde fram till två trisslotter (Jag vann ingenting)


4. En liten groda som förvandlas till en prins, i kallt vatten...


Här är det 5:e paketet, som jag ska få öppna så fort jag vaknar! 

Spännande, spännande! Nu måste jag verkligen gå och sova! Jag kan inte vara uppe så här sent! 
Men idag kom jag hem vid kvart i elva, och sen skulle jag klippa ihop musik till julshowen, och sen så skulle jag se till så att min lektionsplanering inför i morgon var klar, och så skulle jag äta lite middag, och skriva det här inlägget, och nu är klockan kvart i ett och absolut alldeles för sent för lilla mig! 

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, det är så roligt med paket!!!

Vad spännande, jag vill veta vad det är i det 5:e paketet! :D

2008-12-05 @ 12:07:38
Postat av: Lillasyster

Ouups.. glömde skriva vem det var från ^^

2008-12-05 @ 12:08:10
Postat av: Emma

åh vad fint!

2008-12-05 @ 16:23:52
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0