Cupcakes!

Idag har Sweet Caroline hälsat på hos mig! Det var väldigt mysigt! Vi bakade söta små cupcakes! Det var ett riktigt muffinskalas! Det var så rolig att träffa henne! Det är tråkigt att bo långt ifrån varandra...

Jag hinner inte skriva så mycket just nu. Jag måste plugga. Jag lägger i alla fall upp bilder på de vackra bakverken.


Färdiggräddade men långt ifrån klara...


De såg så tråkiga ut...


Så vi använde oss av de här...


Cream cheese frosting i olika färger...


Söta små hjärtan


Kalasbra blev det! 


Underbart!


Söta små cupcakes!


Både gröna och röda formar. Färg är underbart!


Vackert! (och smaskigt)


Caroline posar med våra underverk


Vi hade passande servetter också


Ett mysigt kalas för två!

Tack gumman, för en jättemysig dag! Jag tycker så mycket om dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh gud va fina cupcakes tjejer ;D

Dom ser supergoda ut :D

2008-11-04 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0