Dripp... dropp...

Just nu sitter jag och lyssnar på regnet när det slår emot rutan... Det låter väldigt mysigt! Det är inte alltid tråkigt med regn. 
I alla fall inte när man sitter inne, med en mysig filt och en kopp varm choklad. 

Idag skulle vi ju få tillbaka våra tentor. Alla fick tillbaka sina tentor. Utom jag
Jag kan ju inte göra annat än att le. 
Jag har varit så nervig över tentan, och ska äntligen få tillbaka den, och så får alla, utom jag. Typiskt. Men, snäll som min lärare är berättade hon mitt betyg, så jag slipper undra hela helgen... Och jag har klarat den. Jag fick till och med ett bra betyg! Jag är superglad! Nu kan jag äntligen pusta ut, och glömma tentan... (Nu är det bara en miljon andra saker som ska göras...)


Ibland känner man sig väldigt liten, fastän man är ganska så stor...

Kommentarer
Postat av: Emma

men varför fick alla utom du tillbaks tentan?

2008-11-14 @ 16:57:29
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Michelle

Grattis till att du klarade tentan! typiskt att du var den enda som inte fick tillbaks.

//mich.

2008-11-15 @ 12:43:23
Postat av: Systeryster

Jag sa ju att det skulle gå galant ;D

Grattis syster, skönt att ha det ute ur världen :)

Puss

2008-11-15 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0