Halloween

Nu har Elin och Dennis gått hem till sig... Jag är väldigt trött just nu, och vi ska gå och lägga oss, men jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på hur pyntet blev. Vi fotade aldrig nått under kvällen, så ni får bara se hur det såg ut innan de kom.

Vi såg två filmer. "The orphanage" och "All the boys love Mandy Lane". Jag tyckte att den första var väldigt bra, men den andra var inge vidare... 

Men nu ska jag sova... Jag är så otroligt trött. Och i morgon ska jag träffa familjen och åka hem till mormor. Det var ett tag sen jag träffade henne nu. Jag saknar henne, så det ska bli roligt att ses!

Jag avslutar med att lägga upp bilderna...


God natt alla små monster. Hoppas det inte blir alltför läskiga drömmar...


Jag och kaninen sitter och tar det lugnt innan gästerna kommer...


Det lilla bordet med prylar...


Tv:n, bokhyllor, spindelväv och ugglor...


Pumpaljus och godisskål...


Imse, vimse, spindel...


En sista bild på spökkaninen...

Kommentarer
Postat av: Moster Helen

Hej Emma!

Vad fint du gjort till halloween! Det såg väldigt spöklikt ut, men ändå mysigt. Tilda tycker jättemycket om den fina apan som du sytt. Hon tycker det är roligt att han inte har byxor. Dom springer nakenfis tillsammans.

Kram/Moster

2008-11-02 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0