Kanske, kanske inte...

I morse såg jag ett mail från min lärare, där det stod att tentorna inte hade blivit skickade... Vi ska få dem i morgon på lektionen istället.
Men, det stod också i mailet, att om man var underkänd, så skulle hon skicka ett mail om det och hade man inte fått något extra mail, så hade man klarat tentan! 
Jag har inte fått något extra mail, men jag vågar ändå inte ta ut någonting i förskott. Jag menar, tänk om mitt mail har kommit bort eller nått. Jag kommer inte bli glad, förrän jag ser tentan med mina egna ögon i morgon. 

Jag kan däremot inte låta bli att le lite... Det kan ju faktiskt vara så att jag har klarat den! 

Nu ska jag fortsätta städa... Sen ska jag åka till gymnastikhallen, snart är det julshow, och det är mycket som ska övas in! Det kommer att bli så roligt!

Det är synd bara att jag har ont i huvudet idag... Förmodligen p g a all stress inför tentan. I morgon kan all spänning släppa, när jag säkert vet, hur det gick!


Min Misse (symboliserar min huvudvärk)

Kommentarer
Postat av: Emma

lyckan över att klara en tenta alltså, att slippa göra omtenta åhh!

2008-11-13 @ 17:51:33
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Johannapanna

Åh, misse :)

2008-11-14 @ 09:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0