Ett äventyr med dig!

Idag har jag och Mr. R varit ute på olika äventyr. 

Vi började med att ta en lång sov morgon. Längre än vi hade tänkt oss. (Det blir så ibland)

Med tanke på att vi somnade vid den här tiden i morse, är sovmorgon OK

Sen åt vi frukost och gjorde vi oss fina! 

Jag såg ut såhär:






Sedan bar det iväg till bussen... 
Nej! Stopp! Nu håller jag på att springa i förväg! Innan vi for iväg tog vi ett före-kort på Richard! 

Det såg ut såhär:

Stort och lockigt hår (som snart ska bort)

Det första stoppet var i en hårsalong i jakobsberg. Richard hade nämligen bestämt sig för att lockarna skulle bort!
Resultatet blev otroligt bra! Han är så stilig, så jag blir svag i knäna!

Såhär blev det:

Min! Bara MIN!

Efter frisören var vi ute på ett hemligt äventyr, som jag så klart inte kan berätta om eftersom det är hemligt! 

Sen åkte vi in till Stockholm, och gick på bio. Vi såg den nya Bond-filmen. Först köpte vi så klart en massa godis (Man kan inte se bio utan godis) Jag tyckte att filmen var ganska tråkig, men Richard tyckte att den var helt okej!

Nu är vi hemma igen, och tänkte att vi skulle äta upp godiset och titta på Mamma Mia! Jag har ju redan sett den, men Mr.R måste ju se den tycker jag (så jag ska tvinga honom!)

Sweet Dreams! Hoppas att ni också har haft en underbar dag! 


God Natt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Så himla fina kort, blir avundsjuk :/ :)

Jag skulle vilja ha några fina kort på dig och mig. Vi måste träffas någon dag så kan R. kanske fota? :)'

Puss och gull

2008-11-16 @ 15:10:50
Postat av: Emma

åhh väckarklockan!

2008-11-16 @ 20:39:39
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0