Plugg, tvätt och kurrande mage...

Idag har jag varit hemma hela dagen. Jag har pluggat som en tok, tvättat kläder och pluggat lite till...
Nu är jag snart klar med min text! Det känns så skönt! 

Mr.R är på väg hem, och när han kommer ska vi laga middag och se på Grease2. Jag har aldrig sett den, så det ska bli kul!

Jag är väldigt hungrig. Det kurrar i magen. Jag är sugen på köttbullarna, som smakade vitlök och timjan, som jag gjorde för några veckor sen. Det var mumsigt! Får väl se vad det blir till middag idag?

Jag lägger upp bilder på hur det såg ut när jag gjorde köttbullarna. Det är Richard som har fotat.


Rulla rulla liten bulla...


Fin form eller hur?!


I med lite vitlök i såsen


Voila!



Kommentarer
Postat av: caroline

heeeej sweet!!!

Det var verkligen underbart igår!! Hur mysigt som helst och gott och allt på en gång! Det får vi göra om när ni kommer hit!! :D



TACK för en toppendag yeasterday!!! LOVE YOU!

2008-11-04 @ 18:54:13
Postat av: Sainmaa

Lustigt att vi försov oss samma dag :) Men det blir ju lätt lite stressigt då men jag känner att jag behövde det, varit liite piggare idag i höstmörkret iaf :)



Fina foton förresten, den där maten var säkert superb ;)

2008-11-04 @ 19:54:28
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0