Trött, så trött... Men mysigt, så mysigt!

Idag var det min första dag på skolan. Det var roligt att vara tillbaka! Det ska bli så roligt att vara i skolan under december, med allt julmys och lucia och allt annat som hör till. Jag stormtrivs! 

Det värsta är, att nu i början blir jag så trött! Jag kliver upp mycket tidigare än jag brukar, och jag är bland barn hela dagarna (Ljudnivån är helt annan här, än på Lärarhögskolan).

När jag kom hem la jag mig i soffan och läste ut min bok. Sen somnade jag. Det var mysigt att ligga och sova någon timme på soffan... Sen kom Mr. R hem vid nio och då hade jag dukat upp med Te och skorpor. Jag drack ett väldigt spännande kanel-te! Jag längtade till julen när jag drack det. 

Nu ska vi läsa lite Harry Potter, sen är det sova som gäller. Upp tidigt i morgon för en ny dag!


Min te-mugg


Det spännande kanel-teet

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som en hemskt mysig dag, mycket mysigare än min.

2008-11-18 @ 00:55:29
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: michelle.

åh yogitea! sånt är riktigt gott, finns i massa olika smaker också. jag drack jämt det förr. finns en med choklad smak. och så står det fiffiga saker på lapparna som sitter på snöret.

mysigt med skola runt jultid, alltid lite extra speciellt då.

2008-11-18 @ 21:06:26
URL: http://minkan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0