Trött, nervös och mätt!

Idag försov jag mig (det känns som om det börjar bli en vana). Jag hade 4 minuter på mig innan bussen gick, så jag slet på mig en tröja och ett par jeans och sprang! Jag hann, som tur var. Det är så himla trist att komma in sent efter alla andra... 
Det värsta är bara att man känner sig som en slusk! Jag hatar de morgnar då jag inte hinner duscha, och sminka mig. Fy, hela dagen är ju nästan förstörd då. Tur att jag bara hade halv dag, slutade vid lunch, och åkte hem och pluggade. 

I morgon kommer nog min tenta dimpa ner i brevlådan. Vår lärare sa att hon skulle posta dem i går kväll. Jag är lite nervös! Jag kommer säkert få komplettering. 
Jag kom ju sent, och kände mig inte riktigt i form när jag skrev. Det kommer i alla fall inte bli ett bra betyg...  Det är bara att vänta och se! Jag kommer ju knappt kunna sova i natt...

Mr.R gjorde amerikanska pannkakor till mig idag. Mums! Vi sitter och kollar på Lost in translation just nu. Har sett halva, och ska se andra halvan, så fort jag skrivit klart! Vilket är ungefär nu!

Goodnight, sweet dreams and dont forget to brush your teeth


Richard har fotat

Kommentarer
Postat av: Caroline



Det kommer gå bra! :) Tror på dig! Tänkte på dig idag, att det redan gått en vecka sens vi sågs! Tiden går så fort!! Massa tokkram gumman!!!

2008-11-11 @ 21:50:12
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Emma

jag är också alltid sen till skolan, fast då bara till vanliga föreläsningar som tur är. söt bild.

2008-11-11 @ 21:55:13
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Syster

Du kommer klara det galant syster! :)

När ska jag få mina pancakes då? :( ;P

2008-11-12 @ 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0