Äntligen!

Idag kunde jag äntligen pusta ut! Min bok är klar (och handledningen) och jag hade redovisning idag! Det var jätteroligt att se allas böcker! Det måste vara jätteroligt för våran lärare att ta del av allas böcker och handledningar. Vi fick ju bara kort presentera våra böcker för varandra. 

Nu i kväll har jag varit i gymnastikhallen, med tyvärr kände jag mig helt tom i huvudet. Jag antar att det är för att jag har varit lite stressad de senaste dagarna, och det har släppt... 

I morgon är jag ledig! Då har jag tänkt städa på förmiddagen, och sen åker jag in till stan och handlar lite födelsedagspresenter till min lilla kusin som fyller 2 år nästa vecka! Gud, vad tiden går fort! Hon är redan två år, den lilla rackarungen! 

Nu ska nog sova. Klockan är ganska mycket! Jag avslutar med att önska min allra käraste syster lycka till på religionsprovet hon har i morgon! Good Luck, Sis!



(Väldigt gammal bild)



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha OJ, vilken gammal bild :P

Tack, men provet gick åt pipsvängen! :( :P

2008-10-16 @ 22:39:41
Postat av: Ken

hehe snygg bild ;)

2008-10-17 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0