God morgon!

Så blev det med den kreativa dagen... Vi försov oss! Vi vaknade inte av klockan, och när vi väl vaknade, så var det inte vackert väder i alla fall... Klockan var dessutom halv 12! 

Richard kände för Amerikanska pannkakor, så han började göra frukost. Han är väl för söt. Jag var ju bara tvungen att fota honom! 

Så istället för foton av mig i fina klänningar, blir det foton på Richard och fluffiga pannkakor. 


Receptet 


Ingredienserna


Mr.R vispar och vispar!


Smeten är klar!


Ner med smeten i stekpannan


Pudra dem lite


Frukost!

Kommentarer
Postat av: Emylie

åååh herre gud så gott det ser ut!

Vet du vad jag kom på!! Jag vill se bilderna från när vi var utklädda till kissemissar på tävlingen! :D inte sett dom än, släng upp några :D hihi massa kramar

2008-10-19 @ 23:24:06
Postat av: Syster

Men gud så mumsigt.. kan han inte göra sådana när han är hemma hos oss? :P

2008-10-20 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0