Grattis Ken!


Idag fyller Johannas pojkvän Ken 18 år! Grattis, grattis till honom! Jag hoppas att han får en toppendag, med tårta och massor av bullar! :)

Nu har jag vaknat, och ätit frukost och diskat och grejat. Men än är jag inte klar med allt städ och stök. Det är bäst jag jag sätter igång, och får det klart, så att jag kan börja halloween-pynta sen! 

Min söta lilla kanin springer omkring här som en liten tok, på mattan. Hon hoppar upp och ner för soffan hela tiden. Hon kan aldrig sitta still. Hon är ett riktigt lyckorus!


Min glädje

Kommentarer
Postat av: Ken

Tack så mycket :D

2008-10-31 @ 15:12:51
Postat av: Systeryster

hehe va söt du är :)

Hoppas ni får det trevligt ikväll :)

Ses imorn.. puss

2008-10-31 @ 15:15:27
Postat av: Emma

vilken underbart söt liten krabat.

2008-11-07 @ 01:48:46
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0