Hemma igen...

Nu är jag hemma igen. 
Den här dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig! Sov som sagt alldeles för länge...
När jag väl var uppe och skulle göra mig i ordning, så tog jag jättelång tid på mig!
Och sen, när jag väl var klar, då fotade Richard mig en stund, som blev en lång stund. 
Det slutade med att vi inte kom iväg förrän vid halv fem. Vi hittade i alla fall presenter till lilla Tilda.
Vi hann dock inte till Elins utställning, men jag ska se den på måndag istället. Jag vill ju absolut se den! Hon är så duktig och pysslig. Och hennes fina gosedjur är fantastiska. 

Just nu sitter jag och Richard och försöker fixa en ny design till bloggen. Jag vill ha en lite personligare bild i toppen av sidan. Jag hoppas att vi får till det, så att jag kan lägga upp den nu i kväll.

I morgon är jag ledig. På morgonen ska jag träffa Elin och sy, och så ska jag baka cupcakes. 
På kvällen är det gympatävling i Bålsta, så då sover jag hemma hos mamma och pappa, eftersom jag ska jobba i bokhandeln på lördag.

Nu ska jag fortsätta med designen, och städa lite eftersom jag inte hann det i morse. 

När jag väntade på tåget idag.

Jag i min fina basker som min mormors syster har haft en gång i tiden.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0