Kreativ dag, idag.

Idag har jag ritat hela dagen! Till min storbok, som jag håller på att göra. En storbok är en bok i stort format, som man kan använda i skolan för att lära elever läsa. Jag håller på att göra en egen. 
Den handlar om en liten fluffig och fransig figur som heter Frans. Jag tror att boken ska heta Tio dagar med Frans. Jag har ritat alla bilder nu, så jag ska bara sätta ihop boken, och skriva en lärarhandledning till den (vilket inte är så bara, men det ska nog också gå bra). 

Jag klev upp klockan 8, och började rita på en gång. Sen kom Elin förbi, med sitt projekt. Hon håller på att göra supersöta gosedjur. Så vi har varit väldigt kreativa idag! I bakgrunden hade vi på That 70's show. Det är så otroligt roligt! Jag önskar att jag hade fått uppleva 70-talet. Bara kläderna är ju helt fantastiska! 

Nu är det kväll, och snart läggdags. Jag och Richard har ätit middag och sett på Secret Window, med Johnny Depp. Den var bra, men inte en av hans bästa... Nu ska jag läsa lite för Richard, och sen ska vi sova. Det har varit en helt sjukt stressig vecka! 

Imorgon ska vi till kusin Lina, som fyller 19! Då blir det tårta! Mums! 

Natti Natti, små troll. Dröm söta drömmar!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Va roligt.. jag måste få se boken imorgon :D Eller det du har gjort än så länge i alla fall ;)

Ska bli kul imorgon och att sova hos er.. Puss och kram, godnatt!

2008-10-10 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0