Plugg, plugg, plugg...

Jag har ganska mycket att göra, så jag borde inte sitta vid datorn. Jag borde plugga! Jag ska göra det strax. 
Jag måste bara skriva att jag har sytt en till "hemlis" nu på förmiddagen. Jag ska behålla den ena själv, och ge den andra till Tilda i morgon. Jag kan lägga upp bilder i morgon när jag har kommit hem från Tilda. Jag känner mig så stolt att jag har gjort dem själv. Jag har alltid sagt att jag inte kan sy, men det här gick ju ganska bra. Tack Elin, för att du hjälpte mig!

Innan jag börjar läsa boken, ska jag göra födelsedagskort till Tilda. Ett från mig och Richard, och ett som ska vara från Mamma, Pappa och Johanna. Så två kort ska det bli. Jag lägger upp bilder på dem också i morgon...
Åh, vad jag älskar att pyssla!

Hoppas att ni har en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0