Ugglor, regn och nytt paraply

Idag var jag in till stan och hade lunch-date med Mr.R. Vi åt på en kinarestaurang. Det var väldigt gott! 
När vi hade pussats "Hej då", åkte jag tillbaka in till city. Det var förfärligt länge sen jag var på myrorna, så jag gick dit, för att se om jag kanske kunde fynda någonting vackert. Och det gjorde jag! Ett superduperfint paraply. Det skriker "Emma" om det! Jag som har letat efter ett nytt, eftersom mitt prickiga har blivit lite rangligt (om ett paraply nu kan vara det). Det var verkligen tur att jag hittade det där paraplyet, för när jag kom ut så spöregnade det! Och det har det gjort sen dess ungefär.... Tråkigt väder, men mysigt när man får använda vackra paraplyn!

Sen bar det i väg till gymnastikhallen. Det är tävling i helgen igen, i Katrineholm, så idag hade vi en sista träning. Det gick bra, och jag tror att det kommer att gå toppen i helgen! 

Efter träningen gick jag och allra käraste syster till ICA och handlade. Mums vad mycket gott jag handlande inför i morgon, då Elin och Dennis kommer över till oss för att ha halloween-kväll! Det ska bli jätteroligt! Jag ska pynta här hemma så att det blir riktigt läskigt! Jag hoppas att jag kommer ihåg att fota så jag kan lägga upp bilder på hur det blev.

Idag satte jag äntligen upp mina ugglor på väggen. Det blev riktigt tjusigt! Det är dekaler som man kan köpa på panduro för 49 kronor. Superbilligt! Det piffar verkligen upp! Jag har fotat ugglorna, men inte resten av rummet, för det är lite stökigt. Jag ska städa i morgon. De sitter ovanför Tv:n, så ni som har varit hemma hos oss kan nog föreställa er hur det ser ut.
Jag tycker att ugglor är så charmiga!

På tal om ugglor så ska vi nog ta och läsa lite Harry Potter nu och sova....

Sweet dreams!


Mina vackra ugglor...



Och mitt nya magiska paraply...

Kommentarer
Postat av: melinda

HEjsan tösen! ja en hel dag läör de garanterat bli :D

tackl käönns sjuukt bra o ha ett fast jobb :D får se hur jag ska lösa pluggningen bara :P



men vi ska absolut ses snart! toppen snyggt paraply o fin fina ugglor :D

2008-10-31 @ 10:19:57
URL: http://mellemupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0