Apor, gymnastik och en trött Emma...

Det har varit fullt upp i mitt liv de senaste dagarna, så jag har inte uppdaterat här på bloggen, så det kommer nu.

Det var jättemysigt hos Tilda, när hon fyllde år! Hon fick mycket fina presenter, och jag och mormor tog med henne till parken och gungade och åkte rutschkana! Det var mysigt! Tyvärr glömde jag kameran hemma... Glömsk som jag är.

Jag skulle ju avslöja vad det var jag hade gjort till Tilda (och även till mig själv). Jag har sytt apor!

Så här ser dom ut!


Den med hår är Tildas. Den andra heter Frank och sitter i min soffa.


Idag klev jag upp tidigt, och åkte till Borlänge. Det var gymnastiktävling. Vi åkte dit med 4 Håbolag. Det gick jättebra, och alla gymnaster var så duktiga!

Det blev: 
1 guldmedalj i tumbling
3 silvermedaljer i hopp, 
1 bronsmedalj i tumbling

Två av lagen kom även på prispallen av den totala pängen av de båda grenarna. 
1 silverplacering och 1 bronsplacering.

Allt som allt var det en väldigt lyckad dag! Jag är jättenöjd, men otroligt trött! Åka fram och tillbaka till dalarna, gör man ju inte varje dag...


Nu ska jag och Richard se på film och mysa i soffan... 




Kommentarer
Postat av: caroline



Hej gumman!

Gud så söta apor!! Verkligen toksöta!!

Kul att det gick så bra på tävlingen! Hoppas ni har det mysigt du och richard, själv ska jag krypa ner i sängen med magont :( men gud vad jag längtar efter våran måndag! ska bli toppen!!



Ni får ha de kalas!! tänker på er!! Kram från Gävle!

2008-10-25 @ 21:53:37
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0