Vacker dag!

Jag är så glad att hösten bjuder på lite vackra dagar, speciellt nu när träden är så vackra! Jag vet att jag redan har skrivit ett inlägg om hur vacker hösten är... men vad kan jag säga? Det är det jag har tänkt på idag. Att det är härligt att vakna då solen skiner, för då vet man att det blir en bra dag! 

Det har varit en bra dag idag. Jag har skrivit klart min handledning och så har jag klippt mig
Jag har inte fotat det än, och jag tror inte att det syns så stor skillnad på kort. Men i det verkliga livet ser det underbart ut! Jag hade så slitna toppar, och det var tunt och tråkigt. Jag klippte av 10 cm. Minst! (Eller, ja, frisören gjorde det) 
Känns så skönt att vara nyklippt. Det är så härligt att dra fingrarna igenom det och känna att det är tjockt i topparna. Och lent är det också! 

Nu ska jag och Mr.R se på film. Men jag lägger upp lite härliga höstbilder först (tagna med min mobil, så ni får stå ut)
Bilderna är från i morse, då mitt hår är oklippt.





Dröm söta drömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0