Välkommen härliga höst!

Äntligen! Idag kände jag att det var en alldeles underbar höstdag. Innan idag, har hösten känts ganska trist och tråkig! Jag blev därför glad i magen, när jag vaknade och såg att solen tittade in genom mitt fönster! Det är så märkligt att solen kan förgylla en hel dag! 
Jag hade trott att jag skulle ligga i soffan och se på film hela dagen, kanske rita och måla lite, och åka till träningen på kvällen. Men så blev det inte! Eller, jo kanske, till att börja med. Jag vaknade av att mina allra käraste syster skickade ett helt underbart gullig sms till mig (Har varit glad hela dagen, tack vare det). Sen åt jag frukost och såg på "Men in Black 2". Sen bestämde jag mig för att det vore trevligt att gå ut i det vackra vädret. Jag kom på att jag hade lite ärenden in till stan, så jag bestämde mig för att åka dit. 

När jag väl var inne i stan, så blev det en hel del shopping också. Jag hittade två fina kjolar, två T-shirtar, ett par strumpbyxor och två koftor! :) Så otroligt bra det känns att handla fina kläder! Jag får se om jag lägger upp några foton, någon dag. Jag handlade även lite annat som jag behövde bland annat ett ritblock och skosnören till mina fina 70-tals-skor! Nu kan jag äntligen använda dem! 

Jag tänkte avsluta det här inlägget med lite fina bilder som Richard har tagit. Väldigt härliga höstbilder! 

Hösten är inte alltid grå och trist.













Kommentarer
Postat av: Systern din

Åh vad glad jag blir :)

Ja, måste hålla med om att solen gör väldigt mycket! Idag är det också en sådan dag.. som gör mig glad, och ett + i kanten att jag bara har EN lektion idag. och får sluta till lunch, när jag egentligen ska sluta halv 5 :D Vi ses ikväll!

2008-10-07 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0