God morgon

Jag och Mr. R gick upp kvart i 7 och gick vår dagliga morgonpromenad.
Det var extra häligt idag, eftersom solen sken så vackert.
Synd att vi inte hade med oss kameran.
Nu håller Mr. R på och gör sig i ordning för han ska iväg på möte.
Jag ska fortsätta med vårstädningen så att vi blir riktigt klara.
Jag har även tvättid idag igen klockan 10.
Vi blev inte klara igår, och jag känner att jag vill ha allt tvättat!
Jag ska även ta en stund i solen idag, och få lite fräknar!

Jag tror att jag ska gosa lite med Nova innan jag sätter igång.
Hon tittar så gulligt på mig.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hellu söt! Hoppas det går bra för dig och vårstädningen!! Fundear på om jag också ska göra något sånt i helgen! :D eller om jag ska försöka våga mig på att baka bullar och ta med till åre!



Vi hörs i helgen ha en mysig sådan!! <3

2009-04-03 @ 14:48:35
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0