Picknick i lekparken

Jag tog en paus i vårstädningen och hade picknick i lekparken med Elin och Mr.R.
Det var mysigt! Vi åt baguetter med salami och så hade jag gjort guacamole som vi dippade tortilla chips i. Mumsigt!
Vi tog med min vackra ukulele ut i solen också. Mr.R spelade och sjöng så vackert för oss.
Vi spelade lite kort, och sedan bestämde vi oss för att gunga, men då började jag må illa, och solen började gå ner,
så vi gick in och nu sitter jag här! Jag ska väl snart börja med städningen igen, så att det blir klart någon gång!

Hoppas att ni har haft en underbar dag! Det är så härligt med våren!


Mr.R sitter och njuter av baguetten


Jag och Elin också


Min vän Elin


Jag och min röda lilla ukulele


Jag tog kort för att se om jag fått några fräknar.


Mr.R spelar ukulele


Söta Elin är så cool i sina solglasögon!


Vi spelade ett kortspel som Elin kallar Tjuv och som jag kallar Hugo


En liten svartmyra kröp på min sko


Sedan gungade vi och jag mådde illa av alla fjärilar i magen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet du var din väns solglasögon kommer ifrån? De är väldigt fina!

2009-04-07 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0