Home sweet home

Nu är vi hemma från vår honeymoon!
Vi hade det underbart!
Det var solsken varjedag och vi badade och solade och pussades.
Vi hade det väldigt bra!
Men jag måste säga att jag har längtat efter att få komma tillbaka till vardagen.

Jag tycker om alla mina/våra vardagsrutiner:

Jag har längtat efter att få blogga som vanligt, och framför allt, att hinna med det...
Jag har längtat efter att få laga mat tillsammans i vårt fina kök...
Jag har längtat efter att få sova i våran härliga säng...
Jag har längtat efter att stöka ner och sedan städa...
Jag har längtat efter att gå hand i hand till affären och handla mat...
Jag har längtat efter att få sitta hemma i soffan och mysa när det regnar...
Jag har längtat efter gymnastiken...
Jag har längtat efter skolan...


Men som sagt resan var helt underbar, och här kommer lite bilder:









































Kommentarer
Postat av: Johanna

Så underbart fina bilder, och du är så snygg syster!! :D Blir ju avundsjuk på dig! PUSS

2009-08-20 @ 15:11:20
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: caroline



Emmmmmmmmaaaaa Gud va fina bilder ni har fotat åh vad ni verkar ha fått uppleva fina platser!! :D Det ser helt underbart ut! Åh du är så fin min emma i nya frisyrern och allt oh ni ser så härligt lyckliga ut!! Nu håller vi bara tummarna för lägenheten!!! <3!!! pusskram

2009-08-21 @ 09:55:16
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0