Alla hjärtans dag

Idag när jag kom hem från jobbet hade Mr.R tänt ljus och gjort fint i lägenheten. 
Han hade skruvar isär vår soffa och möblerat om så att det blev ett massagebord. Han är väl för söt och fiffig. 
Vet precis vad jag behöver. Det var mysig musik i bakgrunden (Norah Jones), men efter ett tag bytte vi musiken mot en ljudbok, Roald Dahls "Georges marvelous medicine". Den är rolig! 
Vad härligt det var med massage. 
Han hade varit och köpt ny massageolja också. Den doftade gott av lavendel och mint. Ljuvligt!

Sen var det dags och äta. Jag hade handlat med mig baguetter och brieost och hjärtformad salami (ICA i Bålsta hade det dagen till ära). Gott var det! Sen gav jag Richard ett paket, som var dekorerade med hjärtan. I paketet låg spelet Jakten på den försvunna diamanten. Han blev glad och vi spelade och åt geléhjärtan.

När vi hade spelat klart gick jag och skulle plocka undan i köket. När jag kom tillbaka låg det en liten ask på soffan. I den lilla asken fanns det ett otroligt sött halsband. Jag blev så glad! Han är väl för söt min Richard. 

Nu ska vi snart göra chokladfondue och se på film.

Hoppas att ni har haft en mysig dag!

Många kramar från lilla mig


Jag hade med mig tre rosor till Richard, när jag kom hem


Massage är underbart!


Det är så barnsligt roligt att spela spel!


Geléhjärtan är ett måste på alla hjärtans dag


Den lilla asken 


Den söta lilla fågeln

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vad mysigt det låter.

2009-02-15 @ 14:40:03
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Halsbandet var sjukt sött! :)

2009-02-15 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0