Låt den rätte komma in...

Igår kväll läste jag och Mr.R klart Låt den rätte komma in
Oj, oj, oj, vad bra den var! Jättefin och ruskig berättelse! Jag tycker verkligen om den, och kommer säkerligen att läsa den igen. När vi hade läst klart boken, kunde vi sedan äntligen se filmen (som vi har hört ska vara så bra)
Fy vilken besvikelse filmen var... Det kändes verkligen jättetrist! Det var några scener som var verkligt bra, men filmen som helhet, kändes otroligt "hoppig". Det var lite tråkigt, men jag tycker ändå om böcker mer än film, så det gör inte så mycket.
När jag läste boken kändes det nästan som om man såg en film samtidigt. 
Johan Ajvide Lindqvist kan verkligen skriva! Läs boken, om ni inte har gjort det! 

Är du mörkrädd, kan det vara bra att hålla någon i handen!



Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Jag fick just den boken idag av en kollega som precis läst ut den också :) Jag ska avsluta tre väntande böcker först bara ;)

2009-02-06 @ 19:13:56
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Jag såg filmen imorse, den var inte alls så bra som jag väntat mig. Får läsa boken istället :)

2009-02-07 @ 14:13:01
URL: http://ericachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0