Partypinglan

Den här helgen har varit väldigt mysig! 
I fredags åkte jag och Mr.R hem till mamma och pappa och åt middag och sov över. Det var trevligt. Vi åt god mat och hyrde film. Into the wild och Babel. Jag hade sett båda förut, men jag tycker att de är väldigt bra! Into the wild är riktigt fin! Har ni inte sett den tycker jag att ni ska göra det!

Lördagen spenderade Mr.R och pappa framför datorn, och jag och mamma låg i soffan och pratade, planerade bröllop och myste! Vi tog tåget hem på kvällen, och gjorde oss klara för att gå över till min kusin, som hade inflyttnings-fest (ett år senare).
Det var jättetrevligt! Vi kom hem strax efter två, och somnade på en gång!

Idag har jag varit i gymnastikhallen... Det är snart tävling! Om en vecka, i Eskilstuna! Träna, träna, träna!

Nu ska jag läsa för Mr.R. Låt den rätte komma in. Vi vill läsa boken innan vi ser filmen. Den är otroligt bra skriven. Och den är spännande!

Såhär såg jag ut igår kväll:


Klänning: Mormors gamla (Jag älskar den!)
Strumpbyxor: HM
Blomma: HM
Halsband: Mormors gamla
Väska: Beyond Retro

Kommentarer
Postat av: caroline



hej min vän.

jag stod i dushen idag när du ringde, sen har jag inte fått dag på dig! Ring mig när du har tid så hoppas jag att jag inte står i dushen då också!



Saknar dig verkligen!

2009-02-01 @ 23:01:58
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vad tjusig du är!

2009-02-01 @ 23:37:02
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Snygging :)

2009-02-05 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0