Friends forever

Jag vill bara avsluta den här dagen med att berätta lite för er, om en vän till mig. 
Hon heter Caroline, och är den sötaste personen man kan tänka sig! 
När hon skrattar kan jag inte låta bli att skratta, för hon gör mig så glad! 
När vi började i samma klass i sexan, och blev vänner, 
är en av de bästa dagarna i mitt liv! 
Vi har så många härliga minnen ihop, 
och mindre härliga... (för det har man när man är bästa vänner)

Jag vill bara att du ska veta att jag tycker om dig så otroligt mycket! 
(Även om vi inte ses lika ofta som förr...)
Du kommer alltid att ha en STOR plats i mitt hjärta! 
När vi är gamla och har fått barn och barnbarn, och allt som livet ger, 
kommer vi sitta i en liten stuga någonstans och prata om allt som hänt i våra liv. 
Vi kommer att skratta och gråta och vi kommer vara så glada, 
att vi har haft varandra som vänner under livets gång...

Friends forever


Sweet Caroline

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket fint inlägg!

2009-01-15 @ 01:41:14
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Matilda

men herregud så fin hon var i håret! det är sådär jag vill se ut, men aldrig lyckas få till! haha! :D

2009-01-15 @ 12:31:43
URL: http://matildasalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0