Have it nice, little sister!

Idag har jag träffat min nya klass. Vi fick inte möjlighet att bekanta oss så mycket med varandra, men det verkar helt okej skulle jag tro... Kan inte uttala mig fullt ut än, då jag inte känner dem. Det var  alla fall roligt att det var någon jag kände i den nya klassen. Hon gick i min kurs som jag precis har gått, så jag var inte helt ensam, som tur var.

Efter skolan åkte jag till Bålsta för att träna. Innan träningen gick jag in på bokhandeln och pratade lite med Sanna. Det var lika trevligt som vanligt! Träningen gick väldigt bra idag! Alla var där. 22 stycken, så det blev mycket tävlingsträning! Det är tävling i Eskilstuna den 7 februari. Det ska bli roligt! 

Idag åkte min allra käraste syster och Ken till Thailand för att åka wakeboard. Lyckliga dom som kommer att vara bruna och fina när de kommer hem om två veckor! Lite avundsjuk är jag allt! 
Jag hoppas i alla fall att de kommer att få det toppen, med mycket sol och bad! 

Mr. R håller just nu på att laga mat till mig. Lyx! Jag har precis kommit hem från träningen och är helt slut. Det känns väldigt trevlig att få middag så fort jag kommer hem. 

Nu ska jag nog gå och hjälpa honom. Eller så kanske jag läser lite i min bok. Svårt val! 


Ha det så underbart i Thailand, sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0