Jag vill gömma mig under min kudde

Jag är så trött och less på att plugga för tillfället. Det är helt sjukt hur mycket jag har haft att göra de här senaste dagarna. Jag vet att det är helt och hållet mitt fel att jag har så här mycket just nu, eftersom jag sköt upp plugg under jul och nyår, med det är ingenting jag ångrar. Det var otroligt skönt med jullov! 
Jag har skrivit hur många texter som helst känns det som... 
Jag vill bara krypa ner i sängen och sova... 
Men mest av allt vill jag att det ska bli vår! Det blir så mycket lättare med allt, när solen skiner och små blommor börjar ploppa upp ur den kalla marken. 

Nej, nu får jag sluta drömma och återgå till litteraturen och de evighets-långa texterna. På fredag är den här kursen slut! 
Då ska jag pusta ut innan nästa kurs börjar på måndag... Med ny klass och allt... Jobbigt.... jobbigt.... jobbigt.....

Sweet Dreams


En annan dag jag kände mig less... 

Kommentarer
Postat av: Emma

jag känner mig också så opepp just nu, lite ljus och värme skulle som du sa behövas.

2009-01-14 @ 00:00:12
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Caroline



Jag förstår hur du känner dig! <3

Däremot äre jättekul att skriva om "dig" :D



Good luck!! =)

2009-01-14 @ 09:49:24
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0