Julafton 2008

Jag har inte hunnit skriva på länge. Vi firade jul, och sen åkte vi upp till norrland, och där fanns det inget internet, så jag kunde inte blogga. Men nu kan jag äntligen berätta om vilket underbart jullov jag har haft!
Jag kommer nog inte ta allt på en gång, det blir nog lite för mycket. Men jag ska försöka få med allt! Det blir nog några inlägg... Vi har ju gjort ganska mycket.

Vi firade julafton hemma hos mamma och pappa. Det var mysigt! 
Tråkigt nog kunde inte Helen, Carl och Tilda komma. Lillgumman hade lunginflammation. Stackarn! 
Så det blev jag, Richard, Mamma, Pappa, Johanna och Mormor, som firade julafton tillsammans. 
Här kommer lite bilder!


Julkort


Mamma och pappas hus


Den vackra julgranen


Jag hade på mig tjocksockor


Min gosiga Tjockis-tomte


Vackra julgranskulor


En ängel

Julklappar


Det började snöa! På julafton!


Så här såg jag ut en stund


Jag älskar min kjol!


Underbara Mr.R


Sen bytte jag till den här klänningen.


Mormors syster hade den på 60-talet.

Jag och Mr.R

Vi blev så glada över att snöade, så vi började dansa!


Min fina pojke och den vackra dukningen


Lite julmat, och min fina burk

Underbara blommor. Jag tror att det är anemoner.


Den här söta dockan fick Mr. R av mig. Det är en geek!


Kommentarer
Postat av: Emma

den där röda klänningen var hemskt fin!

2009-01-06 @ 23:54:14
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Erica

ååh en sån docka fick jag också när jag fyllde år! Himmla snygg är den :)

2009-01-08 @ 12:10:25
URL: http://ericachristina.blogg.se/
Postat av: Caroline



Du är så söt gumman!! Ser ut som ni fick en helt fantastisk jul!! =) Hoppas verkligen att vi ses snart jag saknar dig och richard!!! Big Kram!

2009-01-10 @ 09:49:07
URL: http://carholine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0