Mysig lördagskväll

Idag har jag jobbat. Det var ganska mycket folk, så dagen gick fort... När jag kom hem så målade jag lite, och kollade ut vilka foton jag ska skriva ut. Jag känner för att göra ett av alla mina album i ordning nu. Jag har haft så mycket i skolan under hösten, så jag har inte haft tid till mina älsklingsprojekt. NU är det dags! Jag ska börja i morgon förmiddag, innan träningen, och kanske fortsätta efter. Hoppas att det blir någonting fint så att jag kan visa er i morgon.

När jag hade målat klart, lagade jag middag till mig och Mr.R.
Han har hjälpt en kompis att flytta idag, så han fick middag så fort han kom hem.
Det blev Chilimarinerad kyckling, grönsallad med dressing och en kall sås. Mums. Ganska nyttig middag.
Sedan avslutade vi med en semla! Mindre nyttig, men gott!
Såhär mumsigt såg det ut!


Den mumsiga middagen


Semlan


En latte jag gjorde åt Mr.R. Den blev fin!


Ps. I morgon tror jag att jag ska berätta en rolig sak. Men ni får vänta till i morgon...

Kommentarer
Postat av: michelle.

hej emma,

tjusiga bilder.

Jag har likadana glas som latten är i. dom är fina.

Hoppas att det går bra med ditt pluggande och att ni båda mår bra.

ha det så fint.

//michelle.

2009-01-18 @ 09:31:35
URL: http://minkan.webblogg.se/
Postat av: Lillasyster

Va gott allt såg ut.. jag har precis ätit frukost, men blev nästan hungrig igen när jag såg kycklingen och salladen ^^

Åh, är det vad jag tror att det är? :O :D XD

2009-01-18 @ 12:33:18
Postat av: Emma

mmm semla mmm!

2009-01-18 @ 18:27:12
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0