Sov gott!

Jag har bestämt mig för att bli lite nyttigare. Jag erkänner att jag är en godisgris, men jag måste trappa ner på sötsakerna.
Jag ska även försöka att inte shoppa så mycket. Nu är min klädsamling gigantisk, och den räcker gott och väl. Jag behöver ingenting mer. Det är ju bara det att det är så svårt att säga nej, när en vacker kjol ser så vacker och alldeles underbar ut. 
Men nu har jag bestämt mig!
Jag har gjort ett undantag i min plan. Om jag vill ha en ny kjol, så får jag sy en själv. (Vilket inte kommer hända speciellt ofta då jag varken har symaskin eller talang). 
Men någon dag kanske jag gör ett försök...

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Sos från mänskligheten av Johanna Nilsson. Den är väldigt fin. 
Ett litet boktips till er från mig...

Nu säger jag god natt och sov gott
Sent som vanligt blev det idag också, 
men jag har sovmorgon i morgon. 
Jag börjar klockan ett.

Ps. Jag längtar efter våren!


En bild från i våras. Foto: Mr.R


Kommentarer
Postat av: Emma

åh även jag har bestämt mig för att bli nyttigare!

2009-01-19 @ 09:36:25
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0