Johannas student!

Min allra käraste syster tog studenten i fredags! Det är snart en vecka sedan.
Hon var så vacker! Jag tycker så förfärligt mycket om henne!
Här kommer lite bilder från den trevliga dagen!


Visst är hon fin?!


Hon är längre än mig, jag vet! Ja, hon är min lillasyster!


Här är hon lycklig!


Mr.Rs lillasyster Claire kom förbi och sa hej innan balen


Kortet jag ritade till allra käraste syster


Hennes present från mig och Mr.R. Pengar till hörlurar. iPoden fick hon i födelsedgaspresent.


Jag tokar mig som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! Jag tycker förfärligt mycket om dig med :) haha.. Puss på dig!

2009-06-11 @ 21:06:38
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0