Klagobrev!

Jag har sommarlov! Det känns inte alls! Jag känner mig mer stressad än jag gjort på hela våren! 
Jag hade sett fram emot att designa om min blogg. 
Jag hade sett fram emot att skriva ofta och hinna fotografera mycket 
och pyssla och visa er här på bloggen. Jag hade sett fram emot att vara ute i det vackra vädret!
Jag vet bara inte när jag ska ha tid till att göra alla dessa saker. 

Jag jobbar, har olika möten och jag vet inte vad! Och för att inte tala om all stress inför bröllopet!
Jag är aldrig hemma! 
Förhoppningsvis kommer det att kännas bättre nästa vecka... Om jag har tur...
Jag hade ju tänkt ta det lite lugnt nu innan bröllopet. 
Men jag antar att det bara var en önskedröm. Det hör nog inte till...

Sådär! Nu har jag klagat lite! 
Från och med nu ska det bara vara positiva tankar som ska snurra genom mitt huvud!


Det är tur att jag har mitt vackra paraply!

Kommentarer
Postat av: caroline

emma du är så vacker! guuud så härlig regnbild!



Jag kommer ner och och säger hej i morgon de ska ju ha utspring i morgon!! :D Hoppas du tar dig igenom allt trots att de verkar hur kämpigt som helst! <3

2009-06-11 @ 21:52:25
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Elli

2009-06-12 @ 18:22:39
Postat av: Elli

Det blir aldrig som man tänkt sig ju. Gör det du måste och se till att få lite lugn och vila på vägen. Allt kommer nog att lösa sig och gå fint!



Många kramar från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0