Midsommar

Vi hade en helt underbar midsommar! Jag ville inte åka hem!
Det var härligt att komma upp till Nordanede igen!
Det är så vackert där på sommaren!

Här kommer vår midsommar i bilder:


Världens vackraste tjej!


Vi plockade blommor


Det ser ut som om min syster äter dem


Lill-tjejen har två buketter


Jag posar med en bukett hundkex


Vi band kransar


Min syster är knäpp men underbar!


En Emma klädd i blomster


Mr.R posar som Jesus


Jag fånar mig med björkriset


Dans kring midsommarstången vi gjort


Åh så gör flickorna...Så får vi lov? Att sjunga flickornas visa?


Min fina gummistövel


Snyggaste pojken i stan!


Min mormor bakar jordgubbstårta


Pappa, mamma och jag tar för oss av tårtan


Tilda är så söt!


Åh! Det pirrar i magen när jag ser honom!


Mina pärlor


Dagen avslutades med en godnattsaga

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart fina bilder :) Mr.R är så duktig! Jag längtar upp igen! :D

2009-06-24 @ 11:07:00
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0