Lite av varje

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit någonting på länge. Jag har börjat en ny kurs, och det är helt sjukt mycket att göra hela tiden. Det är tur att det bara är tre veckor kvar av kursen... Det ska jag nog stå ut med. Jag ska försöka hinna blogga lite under tiden också.



Mr.R har varit bättre än mig på att uppdatera sin blogg.
Han är så bra på att få mig att skratta! Hans inlägg är så roliga och genomtänkta (de flesta i alla fall).
Jag är så glad över att han visade sig vara min Mr.Right!



Det jag hade tänkt skriva om idag är det vita glittrande
som faller ner ifrån himmelen då och då...
Det kallas snö.
Det är vackert och magiskt!
Världen blir mycket vackrare när snön dekorerar den annars trista grå vintervärlden.
Det blir mer likt den sagolika världen Narnia.
Där ser det ut att vara vackert (om man borser från häxan och alla andra läskiga varelser)
Förra helgen fotade Richard mig när vi var på väg till Helens fest.
Såhär tjusigt och magiskt blev det.







Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vad fina de två understa bilderna var!

2009-03-02 @ 01:49:55
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0