Redan Mars?!

Nu har jag beställt min brudklänning! 
Jag har varit och pratat med en sömmerska om vad jag vill ha och beställt tyg och tagit mått. Jag ska tillbaka om två-tre veckor för en första provning. Det ska bli otroligt spännande! 
Det kan jag nu bocka av på min checklista. 
Jag känner mig dock lite stressad över inbjudningskorten som jag ännu inte kommit på designen till... 
Det känns helt otroligt! Nu är det bara 4 och en halv månad kvar! 
Tiden bara springer iväg! 



Idag har jag haft en jobbig dag. 
Det har varit mycket att plugga, och jag var i skolan till 18.15. Fy sjutton! 
Nu har jag precis ätit min favoriträtt för tillfället: 
pasta med pesto, kalamataoliver och mozzarella. MUMS! 
Nu ska jag ta en apelsin till efterrätt och titta på "The boy in the striped pyjamas".
Jag hoppas att den är så vacker som jag hoppas att den är.


Såhär färgglad är jag när jag är utomhus. 
Den vackra sjalen har jag fått av min fina mormor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet, sjukt vad tiden går fort.. jag tar studenten snart! Galet! :D

Men jag hoppas verkligen att klänningen blir som du önskar :)

2009-03-03 @ 21:31:20
Postat av: Johannapanna

Oops, det var från mig.. din skit till lillasyster!

2009-03-03 @ 21:32:17
Postat av: caroline



åhhhhh jag längtar så efter att få träffas och mysa på lördag!!! :D <3

2009-03-03 @ 22:48:52
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Emma

vad söt du är!

2009-03-04 @ 12:37:15
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0