Stressad blivande brud

Jag har så mycket jag vill skriva och berätta om på bloggen...
Jag har massor av fina bilder jag vill visa er, men tiden räcker inte till...

Jag håller på med bröllopsplanering...
Jag försöker ta mig igenom den sista kursen för terminen (hoppas jag klarar den!)
Jag har gymnastikträningar och möten...
Jag jobbar...
Jag vill hinna träffa vänner...
Jag vill hinna umgås med Mr.R...

Idag har vi i alla fall skrivit klart alla inbjudningar och infoblad,
och jag har skrivit adresser, så pennan glöder!
Vi blev precis klara och klockan är 01.45.

Jag visar bilder på själva inbjudan när de har kommit fram.
Jag vill ju inte avslöja de vackra korten innan de har hunnit nå brevlådorna...


Brevhög


Typsnitt

Kommentarer
Postat av: caroline

:D:DD:D:D:Dm åh va spännande!!! :D

2009-05-28 @ 06:09:26
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Johanna

TACK för inbjudan! Jag fick den idag! :D Så himla fin!

2009-05-29 @ 16:44:19
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0